He Confronted the BIGGEST Gold Digger!!!! (insane)

Support the UDY channel! Download World of Tanks Blitz now bit.ly/2RrZiw1 and get a free tank (T1E6), as well as 7 days premium service! You can outsmart the world!
Is Ari a Gold Digger? Is she a cheater? Will she trade her BF for Lares??? Find out NOW!!!!!
FOLLOW ME ON INSTA: sergiofromyoutube
FOLLOW LARES: lifeoflares
FOLLOW MADELINE: madelinemonet
FOLLOW YOKES: // yokes_3percent
Previous Video:https: //irgos.info/fylm-hay/uY2anZymn6SbrKA.html
This video for sure made our top 10! See you guys next week with a funny NEW 2019 Gold Digger Video or something else!!!! ;) lol
Sergio Mejia

نظر

  1. UDY

    UDYپیش 11 ماه

    GUYSSS!!!! Support my channel! Download World of Tanks Blitz now bit.ly/2RrZiw1 and get a free tank (T1E6), as well as 7 days premium service! You can outsmart the world! #wotblitz #outsmarttheworld #lifetactiсs

  2. Mulife Silumesi

    Mulife Silumesiپیش 2 روز

    Your videos are the best I mean the best

  3. Khiya Baby

    Khiya Babyپیش 5 روز

    What’s his number I won’t cheat on him😩🥴

  4. Jaiden’s Awsome great World

    Jaiden’s Awsome great Worldپیش 5 روز

    why did she have to win

  5. Nate Forester

    Nate Foresterپیش 9 روز

    H iguujh,jkkhbjjkkkj hj jkukjhj , mmnnhuu. hn,n

  6. Monika Mota

    Monika Motaپیش 10 روز

    irgos.info/fylm-hay/3LOkaaucgX9esZw.html

  7. dareal deznuts

    dareal deznutsپیش 3 دقیقه

    U did it 1M likes

  8. Williams Jacobs

    Williams Jacobsپیش 2 ساعت

    He's the best i have seen online within an hour he got it fixed perfectly Via iG *Frednicolas_soft*

  9. Xx_ Ayanna_Xx

    Xx_ Ayanna_Xxپیش 3 ساعت

    Darn,that boy was smart but was being dumb and cringe at the same 😝😬

  10. Ibrahim Awad

    Ibrahim Awadپیش 6 ساعت

    the first video i saw that had 1 mill

  11. King Jaden TV

    King Jaden TVپیش 7 ساعت

    Lil baby?

  12. OC Skillz

    OC Skillzپیش 7 ساعت

    Why he look like goku

  13. Patrick Wentzell

    Patrick Wentzellپیش 7 ساعت

    Guys adult Chat Lines are scams all of them are. dirty greedy rotten lying cheating dishonestly. and Tic Toc is another bad one never to waste money on my advice is don't feed the greedy. don't trust all dating Websites either some are terrible.

  14. Erick Guandique

    Erick Guandiqueپیش 8 ساعت

    Who else thinks UDY should use Lares more????

  15. yuvesh Devason

    yuvesh Devasonپیش 9 ساعت

    if you put the part where he showed all his freinds fast you will de that he played the clip three times to make it seem like he has a lot of friends. im ded lmao

  16. OOWEE

    OOWEEپیش 9 ساعت

    1 Million Likes WOW

  17. Azim Arafat

    Azim Arafatپیش 10 ساعت

    Why is it over

  18. Prazy Gamer

    Prazy Gamerپیش 10 ساعت

    Ik she a bitch but how can he put his hands on a woman

  19. Night wolf

    Night wolfپیش 11 ساعت

    You remind me of Brandon Rogers

  20. Ada Herrera

    Ada Herreraپیش 12 ساعت

    When girls be using there power of not getting punched

  21. Crystal Rider

    Crystal Riderپیش 13 ساعت

    I ate pizza 🍕 so it was good

  22. tsm_supreme alvarez

    tsm_supreme alvarezپیش 13 ساعت

    This guy looks like Kodak black

  23. jennifer RAMIREZ i love bts sooo much

    jennifer RAMIREZ i love bts sooo muchپیش 14 ساعت

    that just scared the crap out of me wow

  24. Axel Blaze

    Axel Blazeپیش 16 ساعت

    The guy should have thrown her phone in the pool and said "You want it, go get it" that would've been awesome 😂

  25. Fire_ Freddy

    Fire_ Freddyپیش 16 ساعت

    What are the chances that she watched this video

  26. michael-lee sharp

    michael-lee sharpپیش 16 ساعت

    when he said ww4 was gonna happen and 2 turn down the volume i panicked like hell bro XD

  27. Jasmeen Dhaliwal

    Jasmeen Dhaliwalپیش 16 ساعت

    Did he fuck her best friend tho?

  28. Drift Boi

    Drift Boiپیش 17 ساعت

    This girl is worse than World War VI

  29. Unreleased —

    Unreleased —پیش 18 ساعت

    If I was in one of these videos and my girl told me she f***ed my best friend would have said f*** the law and then hit her with that killer uppercut

  30. Victor Dimeo

    Victor Dimeoپیش 20 ساعت

    Her coochie definitely smell like a aquarium

  31. Hashim Abrara

    Hashim Abraraپیش 20 ساعت

    How much did u pay lares

  32. Sam Gabby

    Sam Gabbyپیش 21 ساعت

    😯 hooooooo

  33. Gonzales Frederic

    Gonzales Fredericپیش 21 ساعت

    Guatemala gave us Sergio, so thank you Guatemala !

  34. John Gonzalez

    John Gonzalezپیش 21 ساعت

    The BEST FRICKEN VIDEO EVER

  35. WOLFY XOXO

    WOLFY XOXOپیش 22 ساعت

    Who else a tually wanted to see her get dumped in the pool? *I cant be the only one*

  36. WOLFY XOXO

    WOLFY XOXOپیش 22 ساعت

    Oooooooooooh snapppppppppp *know what they say truth hurts and karma's a bish* he said he was gonna fck her best friend she said she *already fcked his*

  37. Prod. by Cloudz

    Prod. by Cloudzپیش 22 ساعت

    I like his Kodak black hair lmao

  38. Oscar Mejia

    Oscar Mejiaپیش 22 ساعت

    hi

  39. S- GAMER

    S- GAMERپیش روز

    She stupid as hell if at <a href="#" class="seekto" data-time="1285">21:25</a> she think she could beat him.

  40. FFL Music

    FFL Musicپیش روز

    SHE BELONG TO THE STREETS

  41. Ella Faal Pedersen

    Ella Faal Pedersenپیش روز

    Wen he said « i’ll beat the fuck outta ur ass bitch» i did not feel bad for him anymore. Like she’s may have cheated but he was threatening her with all types of disrespectful stuff. Like come on. If that’s how he treats her on a daily he deserves that shit

  42. Jason Mapp

    Jason Mappپیش روز

    golddiggers r hoes

  43. Jspiffy 27

    Jspiffy 27پیش روز

    The is what happens when black people that break up fight

  44. zavier yomum

    zavier yomumپیش روز

    1mill likes wow

  45. iiluxuryii_xz

    iiluxuryii_xzپیش روز

    holy fuckin shit fam this shit was crazy the ending tho her bitchass said “ I already fucked yo best friend” like that shit got me cracked up

  46. Lilcj swagger

    Lilcj swaggerپیش روز

    Omm I would of just threw that bitch on

  47. Greekgodx

    Greekgodxپیش روز

    He should of threw the phone in the pool, and made her jump in and get it because iPhones have a 30 minute water resistance.

  48. Shulph yt

    Shulph ytپیش روز

    Kiss my ass what ass

  49. MOHAB EPIC

    MOHAB EPICپیش روز

    You inspired me to not have a relationship :(

  50. Jordan Cole

    Jordan Coleپیش روز

    i would not cheat on him , he’s fiwnnne 😍🥰

  51. Xszy lynx ッ

    Xszy lynx ッپیش روز

    🔥

  52. Bruh Mite

    Bruh Miteپیش روز

    I had a feeling he was gonna suplex slam her into the pool but she was lucky

  53. lizz daily

    lizz dailyپیش روز

    BRUH who just acts like that like DAMNNN

  54. rreczy

    rreczyپیش روز

    also bro i feel as my girl be kinda playing with me but i live in the uk so there’s nothing you can do g

  55. TheReal Kenize

    TheReal Kenizeپیش روز

    I wonder if she got her phone back he said you won’t get your phone back till I f*ck your bestie 😂😂😂😂

  56. Nathaniel Samuel-lewis

    Nathaniel Samuel-lewisپیش روز

    Is no one gonna talk about how Funny Jay is?

  57. purpletrash potato

    purpletrash potatoپیش روز

    I didn't tunn mah volume down I turned it up and it's almost full blast with screaming and headphones

  58. Sheree - Myers Jones

    Sheree - Myers Jonesپیش روز

    Shw is a really pretty bitch

  59. SensationDrout

    SensationDroutپیش روز

    Thanks for warning me about headphones

  60. Kameela Kahbeerah

    Kameela Kahbeerahپیش روز

    <a href="#" class="seekto" data-time="261">4:21</a> is one of the funniest things I have ever heard while watching these videos bro... I'm dead asl

  61. Camryn’s World

    Camryn’s Worldپیش روز

    nbs they relationship seem toxic.

  62. yes

    yesپیش 7 ساعت

    exactly like the full-blown fight was just-

  63. GT Master

    GT Masterپیش روز

    Should’ve just tossed the phone in the pool

  64. Jackie Dao

    Jackie Daoپیش روز

    damn thats most likes ive seen tbh

  65. Anonymous

    Anonymousپیش روز

    <a href="#" class="seekto" data-time="1506">25:06</a> That was sexy, lol

  66. Ray Brown

    Ray Brownپیش روز

    I was out!!!!”I fuck yo bsf “😂😂😂😂😂😂😂

  67. Anonymous

    Anonymousپیش روز

    <a href="#" class="seekto" data-time="1103">18:23</a> "THIS SHIT 'S GONNA BE GOOD!!" I LAUGH HARD EVERY TIME I HEAR THIS

  68. Deandre Fair

    Deandre Fairپیش روز

    He sound like boonk gang 😂

  69. Swirl Bazzy.

    Swirl Bazzy.پیش روز

    What are you guys doing you’re not even supposed to do that oh my gosh what are you doing you’re not supposed to do that you’re supposed to go to your girlfriend and then you just say what do you want to do today

  70. Alex Clade

    Alex Cladeپیش روز

    Who realisere he said «ari is really trying hard to Get her food back»

  71. 5K SUBSCRIBERS BEFORE 2021

    5K SUBSCRIBERS BEFORE 2021پیش روز

    F word 1/3

  72. Global Videos

    Global Videosپیش روز

    You talk too much bro

  73. Pabtsience xox

    Pabtsience xoxپیش 2 روز

    dude i don't understand how you can smile the entire way through

  74. Black28ShadowTV

    Black28ShadowTVپیش 2 روز

    Ari's body makes her seem like she's be pretty hot 😏

  75. Janis Apple

    Janis Appleپیش 2 روز

    If I was the boyfriend I would have grabbed my rice cooker

  76. Logan Pulliam

    Logan Pulliamپیش 2 روز

    i would have smacked that bit

  77. Iyonna Brewer

    Iyonna Brewerپیش 2 روز

    Damn so nobody knows tee’s @?🙄

  78. TB_Waves

    TB_Wavesپیش 2 روز

    CAN SOMEONE MY MY DUDE A NETFLIX SHOW CAUSE DAMN THATS SHITS GON BE GOOOD

  79. Zarate Juan

    Zarate Juanپیش 2 روز

    Indeed this shot waz gooodd

  80. Shottyplays

    Shottyplaysپیش 2 روز

    This man needs to be sponsored by takis

  81. YT Stroud

    YT Stroudپیش 2 روز

    Is it me or Madeline is even hotter when shes in workout clothes. Like is she single

  82. Dofiyyy

    Dofiyyyپیش 2 روز

    mAkE SoMe mOnEy

  83. Scarpacci

    Scarpacciپیش 2 روز

    They should have let him call her and he tell her where she at

  84. That Guy

    That Guyپیش 2 روز

    This is why you don’t date flashy girls they gold diggers especially here in America. Me I go over seas to date.

  85. JAYDYN Bailey

    JAYDYN Baileyپیش 2 روز

    Bitch real dry and hard

  86. SyrinxPriest2112

    SyrinxPriest2112پیش 2 روز

    Sergio: okay you’re gonna ask this girl if she models, then ask her to go to the mansion because you want her to model for your real estate pictures Jay: *hey you lookin good, wanna come to my house?*