Surprise I’m a father!!!!!

Check out my Cameo profile: www.cameo.com/eatdatpussy445

نظر

  1. EDP445

    EDP445پیش 25 روز

    Attention this is not a troll job!!!

  2. CREAMSOCK 69

    CREAMSOCK 69پیش روز

    Pass on the legacy

  3. Mr PineCone

    Mr PineConeپیش روز

    epic

  4. Apollo xxx999

    Apollo xxx999پیش 5 روز

    Congrats my bro

  5. Damon Gibson

    Damon Gibsonپیش 6 روز

    I’m still smelling cap and it’s been 2 weeks

  6. Vapor Sinister

    Vapor Sinisterپیش 10 روز

    The birth of legacy has begun ma nigga

  7. CREAMSOCK 69

    CREAMSOCK 69پیش روز

    Pass on the legacy

  8. Loving Charles

    Loving Charlesپیش 5 روز

    Why does he sound like a villager at 0:06

  9. Captain Fangle

    Captain Fangleپیش 5 روز

    CEOofMasturbation445

  10. Eggy Boi

    Eggy Boiپیش 5 روز

    I thought you said you didn’t need a bunch of edp445s runnin around this bitch

  11. Apollo xxx999

    Apollo xxx999پیش 5 روز

    Congrats EDP

  12. High Octanxiety

    High Octanxietyپیش 6 روز

    The world will be gifted another legend.

  13. bro youre embarrassing

    bro youre embarrassingپیش 7 روز

    How the Eagles going for ya?

  14. Johan Giggleburg

    Johan Giggleburgپیش 7 روز

    Are you sure it’s yours

  15. Nathaniel Baker

    Nathaniel Bakerپیش 8 روز

    aw hell yea

  16. kolboy757

    kolboy757پیش 8 روز

    EDP should be arrested for knocking a girl up. Clearly he took advantage of a mentally ill woman.

  17. Bobby Shmurda’s Hat

    Bobby Shmurda’s Hatپیش 8 روز

    EDP446

  18. Christopher Adey

    Christopher Adeyپیش 9 روز

    EDP's child is gonna potty train EDP

  19. Zane

    Zaneپیش 10 روز

    So he uploaded a video titled I lost my virginity 3 months ago, now he’s a dad... My calculator might be broken but this ain’t adding up

  20. Jason larned

    Jason larnedپیش 11 روز

    This dude is really going to be teaching his kid how to speak he’s gonna be like “my nigga just say eat dat pussy cmon bro it ain’t that fucking hard”

  21. BigChungus 23

    BigChungus 23پیش 12 روز

    EDP446

  22. Mason

    Masonپیش 13 روز

    Nigga did I fucking ask you to have a fucking kid?

  23. Danimal Gallahorn

    Danimal Gallahornپیش 14 روز

    EDP son blows up diaper.

  24. TacoForce5

    TacoForce5پیش 14 روز

    best dad ever

  25. Luis Hinojosa

    Luis Hinojosaپیش 15 روز

    He may be the father but who conceived the child?

  26. carpenter s

    carpenter sپیش 15 روز

    that mom is the luckiest woman alive

  27. Ryan Blanche

    Ryan Blancheپیش 16 روز

    Soooooo, who's his girlfriend?

  28. TM Flikr

    TM Flikrپیش 16 روز

    Wtf when I first saw this I did not know it was that meme guy

  29. Darryl Brooks

    Darryl Brooksپیش 16 روز

    Shes lying bro

  30. rus alessio

    rus alessioپیش 17 روز

    The new generation be looking in good hands

  31. Mystix -FN

    Mystix -FNپیش 17 روز

    I’m 15 and still don’t have a girl :(

  32. Dansyboy 93

    Dansyboy 93پیش 17 روز

    Gg

  33. TTVProperfade Lol

    TTVProperfade Lolپیش 18 روز

    Congrats 🎊🎉🎈

  34. Ryan DelReal

    Ryan DelRealپیش 18 روز

    Congrats edp u done lost ur virginity and had a kid scratch that of yo bucket list much love from Whittier LA

  35. Crianyde

    Crianydeپیش 18 روز

    Oh shit

  36. WildGrl 13

    WildGrl 13پیش 18 روز

    Your going to be the best Dad!!

  37. Prince Viper!

    Prince Viper!پیش 18 روز

    0:00-0:22 looking for the right porn video

  38. Drippy Juan

    Drippy Juanپیش 18 روز

    Edp445 jr?...

  39. Jay Piarz

    Jay Piarzپیش 18 روز

    Best job in the world also hardest job you will ever have

  40. Jay Piarz

    Jay Piarzپیش 18 روز

    Your fucked now dude you are about to be controlled like you have never known trust me but congrats

  41. Mobile Gamer Dude

    Mobile Gamer Dudeپیش 18 روز

    I hope your kid becomes either a Patriots fan or a Cowboys fan.

  42. xDELTAKILLx

    xDELTAKILLxپیش 19 روز

    Congratulations man that’s gangsta as shit right there!

  43. Melvin V

    Melvin Vپیش 19 روز

    CumInDatPussy445

  44. snackpackage

    snackpackageپیش 19 روز

    Looking forward to the Vaseline tradition to continue. Congrats!!

  45. Gee Bee

    Gee Beeپیش 19 روز

    It’s not too late to abort the halfbreed

  46. Cusa

    Cusaپیش 19 روز

    ComeOutOfDatPussy445

  47. Matthew Wheeler

    Matthew Wheelerپیش 19 روز

    RaiseThatChild445

  48. PhatBoiLoco

    PhatBoiLocoپیش 19 روز

    Congrats bro

  49. Jazzy Jeff Real Talk

    Jazzy Jeff Real Talkپیش 20 روز

    He gonna name his kid Joe Mixon 🤣

  50. Carl The Bear

    Carl The Bearپیش 20 روز

    Bruh you need to get rid of that potty mouth 👄

  51. LeServe

    LeServeپیش 20 روز

    His son is going to be a Patriots fan lol

  52. its ness

    its nessپیش 20 روز

    So nobody gonna ask how this man is the same one that asked if jacking off a sport. Ngl he a legend

  53. SXNSR CLAN

    SXNSR CLANپیش 20 روز

    My man about to get divorced hella fast

  54. Get Camped On Nerd

    Get Camped On Nerdپیش 20 روز

    That seat is gangster as shit dude

  55. First Name

    First Nameپیش 20 روز

    Lol

  56. Jon BrittleBones Jones

    Jon BrittleBones Jonesپیش 20 روز

    I wasn’t hiding my baby from the world. I was hiding the world from my baby

  57. Vincent Colantoni

    Vincent Colantoniپیش 20 روز

    congrats buddy

  58. Boyar Valishin

    Boyar Valishinپیش 20 روز

    EjaculateinDatPussy445

  59. marcos ocampo

    marcos ocampoپیش 20 روز

    This dude fucks yo

  60. CowboysFan404

    CowboysFan404پیش 20 روز

    Better get that DNA test... YOU ARE/NOT THE FATHER

  61. AlienMilk

    AlienMilkپیش 20 روز

    Tbh I feel like you would be the best dad

  62. Aaron Turner

    Aaron Turnerپیش 20 روز

    $100 says the baby's mother is the drunk chick he fisted.

  63. honor

    honorپیش 20 روز

    His sons channel is gonna be EDA554 🎟️🍿

  64. tallflguy

    tallflguyپیش 20 روز

    Weakcondomgame445

  65. The Legion

    The Legionپیش 20 روز

    Like father like son they shall both flood toilets together 🚽