FabolousVEVO
FabolousVEVO
FabolousVEVO

Fabolous on Vevo - Official Music Videos, Live Performances, Interviews and more...

Fabolous - B.O.M.B.S.
3:07

Fabolous - B.O.M.B.S.

پیش 10 روز

Fabolous - Cold Summer (Audio)
4:30
Fabolous - B.O.M.B.S. (Audio)
3:06
Fabolous - So NY
2:47

Fabolous - So NY

پیش 6 سال

Fabolous - So NY (Explicit)
2:47
Fabolous - Lights Out
3:36

Fabolous - Lights Out

پیش 9 سال

Fabolous - Imma Do It ft. Kobe
4:07
نظر
  1. monica roca

    monica rocaپیش 6 ثانیه

    Damn classic

  2. Travis McGhee

    Travis McGheeپیش 6 دقیقه

    You need a Lil Kim, raise ya hand high look in the mans eye, I don't know him your honor can't lie. (Best line ever).

  3. G Code

    G Codeپیش 10 دقیقه

    YOOOO,SHOUT OUT TO G.O.D....THIS WAS THE BEST FOR HIS INTRO TO THE MIXTAPE,,,THE BIBLE....CHI TOWNS BEST MC🔥🔥

  4. Mr. Adam

    Mr. Adamپیش 16 دقیقه

    LEGEND!!!! Damn man what a sick track. Another hit!!!!!

  5. Ryan RiLL

    Ryan RiLLپیش 16 دقیقه

    #RiLLrecognizeReal beautiful work

  6. Roy Hickman

    Roy Hickmanپیش 18 دقیقه

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  7. god body

    god bodyپیش 23 دقیقه

    “HITMAKER!!”

  8. Willie Mills

    Willie Millsپیش 26 دقیقه

    Jefe Nino 👑 2020

  9. Supreme Dollars

    Supreme Dollarsپیش 28 دقیقه

    See me in my hood on some champion shit ok fab

  10. Violent Artist

    Violent Artistپیش 29 دقیقه

    Like Toni Kukoc I'm foreign importing 🔥🔥🔥🔥

  11. Eisaiah White

    Eisaiah Whiteپیش 34 دقیقه

    Nevermind, they came back I was gone tripp over my coat tommorow, anyways they just need shotguns from weed to pump they lungs to pump they organs, do tell!

  12. Giovanni Price Sr

    Giovanni Price Srپیش 42 دقیقه

    🌬🔥🔥🔥🔥

  13. Arthur Williams

    Arthur Williamsپیش 52 دقیقه

    Love This!! This is my jawn right here!!🔥🔥🔥 Killed it!! Top 5 forever🔥🔥🔥🔥

  14. beatriz

    beatrizپیش 53 دقیقه

    how can King Combs looks and sounds just like Diddy??? THEY ARE THE SAME PERSON dont @ me

  15. beefwearclothing Jones

    beefwearclothing Jonesپیش 57 دقیقه

    THIS SHIT SUPER 🔥🔥🔥🔥💯💪🏽🤟🏾

  16. Steven daSilva

    Steven daSilvaپیش ساعت

    Shit is fire!

  17. Tommi Garcia

    Tommi Garciaپیش ساعت

    Hard 💯

  18. Michelle Khalil

    Michelle Khalilپیش ساعت

    This man gonna blow up! 2020

  19. Kiki Banks

    Kiki Banksپیش ساعت

    TIME HEALS ALL WOUNDS BUT THERES STILL A SCAR 💯

  20. besham shew

    besham shewپیش ساعت

    F.A.B let them Be reminded..its still ur party so u do what u want to!!🎤

  21. anitamil

    anitamilپیش ساعت

    Thank God your still in the Rap Game, Fabo!!! 👊🏾👊🏾👊🏾🙏🏾🙏🏾🙏🏾

  22. besham shew

    besham shewپیش ساعت

    Yep!ma Boy F.A.B..B.O.H.B.S💯💯💯

  23. IGOTTHEZESTTV

    IGOTTHEZESTTVپیش ساعت

    this that soul tape fab!

  24. C Halligan

    C Halliganپیش ساعت

    This is what the game needed right now! My co-workers are hating me right now, because this is on heavy rotation at work.

  25. Norma Rivas

    Norma Rivasپیش ساعت

    Love this song 🔥😍❤

  26. lilepopinyou

    lilepopinyouپیش ساعت

    They not on this vibe!! Sadly!!! Commercial radio shit is Taking over

  27. Otis Stokley

    Otis Stokleyپیش ساعت

    Whoa🔥🔥🔥

  28. Michael Matthews

    Michael Matthewsپیش ساعت

    Talking to the people like this fab omm

  29. Mazer Beam

    Mazer Beamپیش 2 ساعت

    Expert 💯

  30. Snowy Wicked

    Snowy Wickedپیش 2 ساعت

    Straight subscribe and hit the notification hahaha ! Fab been it .

  31. hoodrobinhoodz

    hoodrobinhoodzپیش 2 ساعت

    i want them glasses bad. them shits go extra hard

  32. Junior Richyung

    Junior Richyungپیش 2 ساعت

    The hook makes this joint evrything

  33. Junior Richyung

    Junior Richyungپیش 2 ساعت

    I think this might be my favorite joint from SS3 💥

  34. Marlo Stanfield

    Marlo Stanfieldپیش 2 ساعت

    CERTIFIED LEGEND! My nigga LOSO. This shit "GO"! 3 beeps....BIG TRUCK lil bitch. Lol! Nigga cold blooded man smh.

  35. Michael Rogers

    Michael Rogersپیش 2 ساعت

    '-I got the scoop for ice they tryna bask-n-rob me Try to take me out dis world, try2 astronaut me!' (Whooo)🔥🔥🔥

  36. Devon James

    Devon Jamesپیش 2 ساعت

    I see fab... I click its easyyyyy 🔥

  37. Brandon De'Amore

    Brandon De'Amoreپیش 2 ساعت

    This song deep, fire shit

  38. gary corr

    gary corrپیش 2 ساعت

    This was creativity at it's highest level ‼️

  39. JaycyOkpeahior

    JaycyOkpeahiorپیش 2 ساعت

    BAWSE

  40. loveforthe90s

    loveforthe90sپیش 2 ساعت

    Sounds like drizzy wrote it but damn it’s 🔥 🔥 Or Tory lanez or actually prolly Joyner

  41. loveforthe90s

    loveforthe90sپیش 3 ساعت

    Call me Greek freak, big bucks lil bitch? Cmonnnnn 🔥🔥🔥

  42. loveforthe90s

    loveforthe90sپیش 3 ساعت

    Shocked by this. Wrote this dude off a longgg time ago but god damn do I love a comeback. Still looks the same too

  43. Josh Jayoh Cherry

    Josh Jayoh Cherryپیش 3 ساعت

    Been my favorite rapper since I heard him on midnight club dub edition... like if u remember that #ghetto

  44. Anthony IceyLalo

    Anthony IceyLaloپیش 3 ساعت

    🔥🔥

  45. Erik Jr

    Erik Jrپیش 3 ساعت

    Fire! Still killing it holla back youngns kids now n days will never know the real culture...

  46. Ang M

    Ang Mپیش 3 ساعت

    Fab always got that fire 🔥🔥🔥

  47. Afric Network

    Afric Networkپیش 3 ساعت

    Fab is so consistent, when we going to talk legend status because to me I have him as one.

  48. loveforthe90s

    loveforthe90sپیش 3 ساعت

    Gotta be a drizzy 👻

  49. Venom 540

    Venom 540پیش 3 ساعت

    This what you call "Legends reminding these garbage new age rappers what rhyming is about". (Pheasants don't sit with Kings . Pusha T.)

  50. BodyBag Dre

    BodyBag Dreپیش 3 ساعت

    hardest track on the tape .. No Cap lol

  51. Lamar Powells

    Lamar Powellsپیش 3 ساعت

    They was giving meek a L saying he wouldn’t prevail next thing ya know dat boi in a championship 🔥 🔥 🔥 💯

  52. Warriors Talk w/Lady ReShell

    Warriors Talk w/Lady ReShellپیش 3 ساعت

    ♥️

  53. Orlando Delgado

    Orlando Delgadoپیش 3 ساعت

    Yeah he stole that beat from the Phoenix suns!!

  54. Mailman Abdalla

    Mailman Abdallaپیش 3 ساعت

    That boy nice

  55. HUMBLE

    HUMBLEپیش 3 ساعت

    We are putting a hold on you until you decide?

  56. Raymond Fleming

    Raymond Flemingپیش 3 ساعت

    Hmmmm, lyrical educational!!!

  57. Rando Whalebone

    Rando Whaleboneپیش 3 ساعت

    Great role models! Especially the women. Way to go...losers!

  58. Azado Mario

    Azado Marioپیش 3 ساعت

    Wow

  59. 1cashsource

    1cashsourceپیش 3 ساعت

    This song is a certified anthem! 10 to 15 years from now it will still be fire!

  60. DJ LADY DIOR

    DJ LADY DIORپیش 3 ساعت

    Fab style is really impeccable.

  61. Jose Marquez

    Jose Marquezپیش 3 ساعت

    December 2019?

  62. allthingsdreamy **

    allthingsdreamy **پیش 3 ساعت

    Why you steal Drake’s flow..... 😒😒😒

  63. Efrin Sandez

    Efrin Sandezپیش 3 ساعت

    Freaking fire dude

  64. Keesh Gaston

    Keesh Gastonپیش 3 ساعت

    Can't stop listening 🔥🔥🔥

  65. InsaNe Ali

    InsaNe Aliپیش 3 ساعت

    Roddy Ricch carried the song

  66. LET IT FLOCK

    LET IT FLOCKپیش 3 ساعت

    This shit wack af

  67. Moose S.

    Moose S.پیش 3 ساعت

    This Mixtape is 🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  68. Chris R

    Chris Rپیش 4 ساعت

    why did he even fall off, he was so dope back in the day, still is

  69. Jayson Jackson

    Jayson Jacksonپیش 4 ساعت

    Straight slappppp

  70. mickey philly

    mickey phillyپیش 4 ساعت

    Young OG.. 👑

  71. Junior Tobin

    Junior Tobinپیش 4 ساعت

    💪🏽👑👑💪🏽

  72. Terrel Holiday

    Terrel Holidayپیش 4 ساعت

    Shit soo🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  73. 1cashsource

    1cashsourceپیش 4 ساعت

    Been rocking with fab since that freestyle y'all gonna wonder how we did it.. that's def a throwback before 2000.

  74. Micky House

    Micky Houseپیش 4 ساعت

    Roddy Rich has the same melody in every song

  75. X Frazier Bwyah

    X Frazier Bwyahپیش 4 ساعت

    🔥🔥🔥🔥

  76. edward willrich

    edward willrichپیش 4 ساعت

    Yes sirrr. Been using my scissors yo.

  77. cavali_holla

    cavali_hollaپیش 4 ساعت

    Fab bodied this shit and that summer time shootout 3 fire lets go fab N.Y. shit

  78. LeBelphegor

    LeBelphegorپیش 4 ساعت

    damn Fab, I gotta immediately listen this again closely, audio only.

  79. Gilly Brigante

    Gilly Briganteپیش 4 ساعت

    Who the fuck would dislike this video, let alone anything from fabolous? Fukin liberals lol

  80. Cory Drummond

    Cory Drummondپیش 4 ساعت

    This shit KNOCKS! This my joint! Love the ride out with his kids too!

  81. J Hernandez

    J Hernandezپیش 4 ساعت

    Rockafella chain!!!

  82. LeBeautiful

    LeBeautifulپیش 4 ساعت

    1:40 buzzer beater right there

  83. A1is Dope

    A1is Dopeپیش 4 ساعت

    🔥🔥🔥🔥

  84. Aaron Art OKC

    Aaron Art OKCپیش 5 ساعت

    The rollout for this project has been legendary 🐐

  85. fevah1st

    fevah1stپیش 5 ساعت

    THIS NIGGA WONT STOP!!! THE NEW KING OF BROOKLYN

  86. Nadia Clay

    Nadia Clayپیش 5 ساعت

    I got shut up money, I don’t explain shit 😌🔥

  87. M. R.

    M. R.پیش 5 ساعت

    00:22 were those dogs?

  88. J Blaque

    J Blaqueپیش 5 ساعت

    Yes plz

  89. Ghost Ricer

    Ghost Ricerپیش 5 ساعت

    Witch michael? Tee hee

  90. saggle1000

    saggle1000پیش 5 ساعت

    So Fab...when again?

  91. NOLAY AUSTIN

    NOLAY AUSTINپیش 5 ساعت

    TOP 5 ALIVE 🎤

  92. ben johnston

    ben johnstonپیش 5 ساعت

    On some real shit nobody fucking with fabolous been murking tracks with crazy bars

  93. High Society

    High Societyپیش 5 ساعت

    Shout out to Fab

  94. T Williams

    T Williamsپیش 5 ساعت

    So happy REAL MC's making music no clout chasing just FIRE in the air💯🔥🔥💙

  95. Brainz Rooney

    Brainz Rooneyپیش 5 ساعت

    This hit hard

  96. theonetonelow

    theonetonelowپیش 5 ساعت

    I ride 4 u Fab

  97. Evlouse Monroe

    Evlouse Monroeپیش 5 ساعت

    This my shit 💕

  98. Joshua Martin

    Joshua Martinپیش 5 ساعت

    Nice ass fine womrn

  99. Joshua Martin

    Joshua Martinپیش 5 ساعت

    Nice song

  100. BigDore

    BigDoreپیش 5 ساعت

    Ain't that berrington Levy at the end of that song???🔥🔥🔥🔥